Een nieuwe start !

5 september 2016 - Gouda, Nederland

Adri schreef op 3 juni 2008.

Ik ben eruit, beste volgers. Waldo en ik starten binnenkort niet in Vezelay, maar in Uithuizen aan de Waddenzee. Daar is onlangs een pelgrimspad geopend, dat begint bij de Jacobuskerk in Uithuizen(Groningen) en eindigt in Hasselt. Onderweg stap ik over op het Pieterpad, dat loopt van Pieterburen naar de St. Pietersberg bij Maastricht.(500 km) Vandaar uit stap ik over op Grand Randonnee (GR)654, die door Frankrijk loopt tot aan Spanje. Omdat ik nog maar een dikke maand over heb van mijn verlof, kan ik Spanje toch niet meer bereiken. Dus heb ik besloten, om dan maar de allerlangste variant te gaan lopen, uitgesmeerd over een aantal jaren. Ik had ook aan de Spaanse grens kunnen beginnen, maar dan zou ik de voetreis door mijn geliefde Frankrijk overslaan en dat zou jammer zijn. Niet het doel is belangrijk, maar de reis er naar toe ! Wij gaan het avontuur weer tegemoet en proberen in de komende maand de Franse grens te halen. (+/- 700 km) Tot gauw !!