Start Warffum.

6 september 2016 - Uithuizen, Nederland

Gouda - Nieuw Buinen - Warffum

geschreven door Adri op 9 juni 2008

Waldo op de trailer gezet en naar mijn vriend in Drenthe gereden. Na een heerlijk etentje bij hem, samen naar Warffum in de kop van Groningen afgereisd. Aldaar had ik in de manege van de Waddenruiters een plaatsje geregeld via de hartelijke voorzitter van de vereniging. "Kom maar joh... altijd wel een plekkie" http://www.waddenruiters.nl

DSCF0480[1]

DSCF0483[1]

Tot 21.30 uur zou er personeel aanwezig zijn. Nee dus...geen kip te zien. Hij was zeker vergeten dat Nederland moest voetballen op het EK, deze avond. Ik heb Waldo eerst in een paddock en later in een lege box gezet met wat hooi.

DSCF0484[1]Op de enige 10 m2 gras heb ik mijn tentje opgezet. Ik had vandaar een wijds uitzicht tot aan de Waddendijk met prachtige luchten. Vriend liet me achter en nam auto en trailer mee. Potje koffie gezet op mijn brandertje en wilde lekker gaan slapen. Jammer dan...dat lukte dus niet. Mijn tentje stond vlak naast een stal. Eén of andere geflipte knol begon plotseling langdurig tegen de stalwand te slaan. Soms stopte hij en viel ik bijna in slaap...en dan begon die weer...grrrr ! Kortom weinig geslapen deze nacht.